Musiktilbud til små børn, ca. 2–5 år

Børn elsker musik

Allerede fra dit barn ligger i maven, rokker det til melodier og rytmer. Små børn elsker musik, og alle børn er musikalske. Selv få måneder gamle babyer bevæger sig til musik, og derfor begynder vi tidligt på Holstebro Musikskole med tilbud til både vuggestuer og børnehaver. Fra børnene er ca. to år kan de gå til musik her på musikskolen sammen med deres forældre.

Mere end bare hygge og sjov

Musik for små børn handler om meget mere end bare hygge og sjov. Musik og sang stimulerer børns sprog, koncentration, balance, motorik, indlæring, tilknytning og sociale egenskaber.

Fuld af toner

»Musikskolen er fuld af toner, glad stemning og oplevelser, der gør en forskel«
Anne Marie Sode Jensen, facebook

Unikt skolesamarbejde