Sangkraft Holstebro

SANGEN TIL FÆLLES

Sangkraft Holstebro samler og udvikler kor- og sangaktiviteter i hele Holstebro Kommune. Sangkraft Holstebro vil forbinde kor- og sangaktiviteter for alle i Holstebro Kommune. Sangkraftcentret vil fremme grundlaget for talentudvikling og styrke det samlede korliv. Samtidigt udvikles en bred vifte af nye mulighder for alle, der arbejder med sang i deres hverdag så Sangkraft Holstebro udfolder sangaktiviteter og fællessang for alle, i alle generationer. Sangkraft Holstebro har til huse på Holstebro Musikskole og vil styrke de eksisterende sangfællesskaber. Det vil være fokus på rammer og fælles indsatser med særligt blik på FN’s Verdensmål i forhold til Kvalitetesuddannelse, Sundhed og Trivsel, Mindre Ulighed og Partnerskaber for handling. Sangkraftcentret vil tabe synergi og samarbejde mellem institutioner, erhverv og kulturliv med sangen til fælles.

Kor for børn og unge i Holstebro Kommune

Elsker du at synge, og vil du gerne blive bedre til det? Ved at synge i et kor får du:

• stemmetræning, stemmeudvikling og musikforståelse

• færdigheder inden for flerstemmig sang og grundmusikalsk træning

• fællesskab og gode venner

• samarbejde, performance og koncerter

• en masse skønne oplevelser med musik i kommunens kirkekor er alle velkomne – det er gratis at deltage. Der er løbende tilmelding til korene.  Kontakt korlederne for at høre nærmere om mulighederne.

Læs mere på Sangkraft Holstebros hjemmeside her.

Sangkraft Holstebro Bisgårdmark 16 7500 Holstebro Projektleder: Bente Vang E: bente.vang@holstebromusikskole.dk T: 29 28 40 39