Wired

Project WIRED

– innovativ opdagelsesrejse

WIRED skaber tværfaglige udviklingsforløb med dans, teater, erhverv, musik og sport. WIRED  skaber masterclasses og samskabelsesforløb på tværs af TEATER, DANS, MUSIK, ERHVERV og SPORT. Projektet finder sted i region Midt-og Vestjylland i perioden 2020-2024 og har til huse på Team Teatret, Herning.

WIRED er et tværfagligt projekt, der skaber en ny form for kompetenceudvikling på tværs af teater, sport, musik, erhverv og dans.

Projektet involverer to lag af projektpartnere inden for de fem fagområder: et professionelt lag og et talentlag. Begge lag deltager med teams bestående af professionelle udøvere, samt unge udøvere, der forbereder sig til professionel karriere indenfor sit fag.

WIRED partnere: FC Midtjylland, Team Teatret, Holstebro Dansekompani, Ensemble MidtVest, MGK MidtVest, Holstebro Musikskole, Dansk Talentakademi. WIRED er et kulturaftaleprojekt i kulturregionen Midt- og Vestjylland.

Læs mere om WIRED her.