Songwriters In A Box

Underviser

Maria Guttesen

Beskrivelse

Songwriters In A Box er et koncert-koncept, der har eksisteret siden 2012, oprindeligt startet af underviser på Holstebro Musikskole Maria Guttesen, der fungerer som booker og vært.

Der er 6-8 årlige dobbeltkoncerter, med en etableret kunstner og et ungt lokalt talent på et udvalgt venue i Holstebro. Koncerterne har blandt andet været afholdt i Black Box og Subhuset.

Songwriters In A Box er et koncert-format, som sætter fokus på sangskrivning og original musik, og har haft gæsteoptrædener fra hele verden, blandt andet Norge, Færøerne, Island, Tyskland og USA.