Blokfløjte

Beskrivelse

Sopranblokfløjte, som de fleste kender, er et virkeligt godt begynderinstrument, men blokfløjten findes i mange størrelser, som du efter kort tid kan skifte over til. Vores blokfløjteorkestre dækker alle niveauer fra begynder til MGK (Musikalsk Grundkursus). Blokfløjten kan også bruges som springbræt til andre blæserinstrumenter. Du kan begynde på soloundervisning i blokfløjte fra 1. klasse.

Vi forventer, at du på sigt køber din egen blokfløjte, da prisen er overkommelig for de fleste – men Musikskolen råder over sopranblokfløjter, du kan låne, indtil du får købt din egen.

Vent derfor med at købe en fløjte, til du har talt med din lærer – så er du sikker på, at du får købt den rigtige fløjte.

*Undervisning kan evt. tilbydes på skolen – læs mere ved klik på Tilmeldingsknappen her: