Susanne Lykke Larsen

Slagtøj, trommer, marimba

Jeg er uddannet på Vestjysk Konservatorium i Esbjerg hvor jeg som hovedfag har studeret Klassisk Slagtøj.

Jeg underviser på forskellige folkeskoler, hvor jeg har klasser fra 0-6 til musik.

På Holstebro Musikskole og på nogle af de folkeskoler jeg er på, underviser jeg soloelever på trommesæt og marimba.

Af sammenspilshold har jeg PLAY ON WOOD, som er et marimbaorkester og så er jeg også underviser på et nyt tiltag vi kalder SOUND LAB som er et hold for 3-5 klasses elever der f.eks lige har lavet en lydfil til en bog og derefter lavet bogen om til en lille film. Næste projekt er at blande klassiske instrumenter med den elektroniske musik.

Undervisningen hos mig skal være med et smil en glæde og en lyst til at lære.
Vi skal øve rytmer spille til musik komme rundt i forskellige stilarter og prøve at spille med andre der også spiller på trommesæt eller marimba.

Derfor har jeg også sammen med nogle af mine kollegaer planlagt nogle hyggedage med vores trommeklub OP PÅ STRIKKERNE et par gange om året. Her spiller vi for og sammen med hinanden.