Kontrabas - klassisk, OrkesterMester m.m.
Jeg er uddannet klassisk kontrabassist fra Det Jyske Musikkonservatorium og underviser også i strygeorkester og kontrabas i Hjørring. Jeg har tidligere været MGK-elev her på Holstebro Musikskole, og er nu vendt hjem for at undervise i kontrabas. Jeg underviser også i sammenspil på "Banditterne" og "BandLab". Desuden underviser jeg på Sønderlandsskolen (OrkesterMester m.m.) og på Orkesterefterskolen.