Laurie Otto

Rytmisk sang, rytmisk og klassisk klaver samt rytmisk kor

Jeg underviser i rytmisk sang, rytmisk & klassisk klaver. Derudover laver jeg repetiton/akkompagnement (også MGK), er korleder for flere kor (børne-, ungdom- & voksenkor) og koordinerer og afholder musikskolens fredagscafé-koncerter.

Jeg er oprindeligt uddannet klassisk pianist fra Musikkonservatoriet i Brussel hvor jeg er opvokset op, og har praktisk erfaring i jazzverdenen som sanger og pianist.

Jeg elsker at undervise i rytmisk sang, og være med i processen, hvor den enkelte finder sin egen stemme. Jeg elsker at akkompagnere eller repetere med sangere eller instrumentalister på alle niveauer og i alle genrer, hvilket jeg bl.a. gør i musikskolens fredagscafékoncerter, som afholdes en gang om måned.

Derudover beskæftiger jeg mig med korledelse: med børn i Spirekor og Børne– og Junior kore på Sønderlandsskolen, med unge i Ung Tone, som huses i Holstebro Kirke, med unge og unge-voksne i MGK og Gaudium korene på musikskolen.

Jeg har taget en Master i Rytmisk Korledelse på Det Jyske Musikkonservatorium, men betragter mig som allround.