Jesper Andersen

Trompet, cornet og dyb messing

Har været ansat på Holstebro Musikskole siden august 1991.

Underviser i:
Trompet, cornet, sammenspil, vejrtrækningsteknik, samt er lærer på instrumentalkarrusel ude på skolerne. (underviser også gerne i althorn, bariton og Euphonium)

Uddannet på Musikkonservatoriet: Musikpædagogisk diplomeksamen samt eksamen i direktion og kammermusik.

Har derudover været på studieophold i Chicago og Tyskland, samt deltaget på efteruddannelses kurser i Danmark.

Mit arbejdsliv består af at spille koncerter, dirigere brassband og harmoniorkester, samt at undervise en masse dejlige elever. Spiller blandt andet med i Orkester Midt Vest på trompet.