Guðný Charlotta Harðardóttir

klaverlærer

Mit navn er Guðný Charlotta Harðardóttir og jeg kommer fra Island. Jeg er kandidat i musikpædagogik fra Det Jyske Musikkonservatorium.

Min store passion er at undervise i klaver og lære fra mig.

På The Icelandic University of Arts har jeg modtaget pædagogikundervisning ved Kristinn Örn og har stiftet bekendtskab med forskellige metoder til at lære at spille klaver.

Jeg synes det er meget vigtigt, at man bliver god til sit instrument, så man i sidste ende kan dele det med andre.

Tidligere har jeg arbejdet som klaverlærer på Island, hvor jeg underviste elever i forskellige aldre og niveauer i solo klaver.

Min store interesse for akkompagnement har givet mig et stort repertoire inden for kammermusik og sang, f.eks. har jeg arbejdet med sange af Schumann, Strauss, Poulenc og mange flere.

Jeg er meget positiv, ambitiøs og pålidelig og det er vigtigt for mig, at eleverne føler sig tilpas og tryg i sin uddannelse.