Dennis Boel

Trommesæt, marimba og slagtøj

Mit navn er Dennis og jeg underviser i trommer, marimba og slagtøj.

Jeg har en 3 årig MGK-uddannelse, samt en 5 årig Musikkonservatorie-uddannelse bag mig. Desuden har jeg turneret landevejene tynde som udøvende musiker siden 1988.

Jeg fokuserer meget på den enkelte elevs udvikling og at det først og fremmest skal være sjovt, motiverende og spændende at gå til undervisning hos mig (der skal spilles, eksperimenteres og udvikles).

De numre og grooves vi arbejder med i solotimerne og i Play On Wood Band, er en blanding af de spritnyeste hits og superfede klassikere.

Foruden at spille trommer og marimba mm., er jeg ret god på tangenter, hvilket jeg udnytter til at lave en live-backing-oplevelse for alle mine elever. På den måde får de hver uge, oplevelsen af at spille livemusik i "et band" med en vaskeægte musiker. Det er noget der booster motivationen og spillelysten.