Bente Vang

Koordinator

Mit navn er Bente og jeg er uddannet musiklærer ved Lærerseminariet i Jelling.

Jeg er desuden uddannet kirkesanger og organist fra kirkemusikskolen i Vestervig.

På musikskolen underviser jeg i Musikleg, Musikspilopperne, Musikkarrusel, musikundervisning på folke - og friskoler samt Sang og Leg på plejehjem. Jeg spiller harmonika og klaver.

I undervisningen møder jeg eleven i øjenhøjde, undervisningen skal være pædagogisk og jeg har en legende og anerkendende tilgang.

Udover at undervise er jeg også koordinator for før – og indskolings området, hvor jeg koordinerer musikskolens undervisning ude på institutioner og skoler. Jeg arbejder med samskabelse på tværs af institutioner, skoler, plejehjem osv. hvor vi arbejder med udvikling af nye samarbejder.

Fra januar 2023 er jeg desuden projektleder for Sangkraft Holstebro.