Poul Teddy Rasmussen

Klassisk sang

Jeg har taget pædagogisk eksamen og diplom eksamen i Klassisk Sang på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus. Jeg har siden studeret på Hochshule der Künste i Berlin, også med Klassisk Sang. Efter endt uddannelse har jeg sunget på Operaen i Lübeck som solist og derefter Den Jyske Opera.

Jeg underviser i Klassisk Sang, både på Holstebro Musikskole og MGK MidtVest.
Jeg har også undervisning på Den Jyske Sangskole i Herning.

Jeg er med i klassisk faggruppe og står for ensemble sang / musikdramatik på MGK.

Min undervisningsform er den traditionelle klassiske mesterlære. Da jeg har studeret i udlandet får du hos mig international klassisk sangteknik.

Jeg ser undervisningen som et samarbejde, hvor vi er sammen om elevens sang og udvikling.