GAUDIUM – rytmisk kor for voksne

Underviser

Laurie Otto

Gaudium øver onsdage 19.30-21.00 på Holstebro Musikskole

Har du lyst til at synge sammen med andre?

Vil du være en del af et musikalsk fællesskab for voksne, hvor sangen er omdrejningspunktet?

Måske har du sunget i kor før – måske endda for mange år siden. Måske har corona-tiden vist dig, at fællessang faktisk er rigtig dejligt.

Hvis du gerne vil synge et bredt repertoire fra folk til jazz, og hvis du synes det er spændende at være med i et kor, der arbejder med nye måder at synge i kor på, så er Holstebro Musikskoles voksenkor Gaudium noget for dig. Korets overordnede mål vil være glæde. Glæden ved at synge, glæden ved at bevæge sig til rytmen i musikken, glæden ved at bruge sin stemme på mange forskellige måder og glæden ved at indgå i et fællesskab. Derfor kalder vi koret for Gaudium (glæde på latin).

Koret ledes af Laurie Otto. Laurie har en Master i rytmisk korledelse fra Det Jyske Musikkonservatorium, derfor har hun rygsækken fyldt med spændende repertoire og de nyeste værktøjer til at arbejde med korsangere.

Man behøver ikke at kunne læse noder, selv om det er en fordel. Alle kan være med, der er ikke optagelsesprøve.

Kontakt Laurie Otto for en nærmere snak, hvis du er i tvivl om du passer ind.

Korleder er Laurie Otto: 5314 4609 / laurie.otto@holstebromusikskole.dk