Priser og betaling

Alle priser gælder for elever til og med 25 år, der bor i Holstebro Kommune:

Solofag 25 minutter:

4 rater a 1.250 kr.

Karrusel, klaverhold og hold, hvor der gives 15 minutter pr. elev (og ved særlig aftale 15 minutters solofag):

4 rater a 750 kr.

Kor, sammenspil og orkestre*

4 rater a 300 kr. (Uanset alder og bopæl)

Gratis for elever, der går til undervisning i musikskolen.

*Undtaget herfra er “Musikklub”, “Bandfabrikken” og Kammerorkester, der har andre priser.

Musikklub:

4 rater a 100 kr.

Gratis for elever, der går til undervisning i musikskolen.

Hvis eleven under 25 år samtidig går til soloundervisning i musikskolen, er det gratis at deltage. Ellers vil prisen være 4 rater a 1.250 kr.

Holstebro Musikskoles Talentlinje:

4 rater a 1.500 kr.

Mulighed for rabat:

Hvis der samlet i husstanden (for elever til og med 25 år bosiddende i Holstebro Kommune) er tilmeldt et eller flere elever til samlet mindst 2 af følgende fag, fratrækkes 20% rabat på alle de nævnte fag:

• Soloundervisning – 25 minutter eller evt. 15 minutter
  • Musikkarrusel
  • Instrumenthold

Der gives ikke rabat på instrumentleje.

*Talentlinje er IKKE en del af rabatpakken og tælles ikke med som et fag i husstanden.

Elever i Vemb Blæserklasser (3. og 4. klasse):

Elever i 3. klasse betaler udelukkende instrumentleje: 4 x 190 kr.

Elever i 4. klasse betaler 4 x 370 kr. + instrumentleje 4 x 190 kr.

Der gives IKKE yderligere rabat på prisen for elever i 3. og 4. klasse.

Elever i 5. og 6.  klasse betaler 4 x 750 kr. + instrumentleje 4 x 190 kr., hvis der vælges 15 minutters undervisning

Elever i 5. og 6. klasse betaler 4 x 1.250 kr. + instrumentleje 4 x 190 kr., hvis der vælges 25 minutters undervisning

Priser for elever fra og med 26 år samt elever, der bor uden for Holstebro Kommune:

For elever der er fyldt 26 år eller derover ved opstart eller som har bopæl udenfor Holstebro Kommune:

Solofag 25 minutter:

4 rater a 1.860 kr.

Der gives ikke flerfags- eller søskenderabat for elever i denne kategori.

Kontakt os for at høre de gældende priser, hvis det ønskede undervisningstilbud ikke er nævnt ovenfor.

Betaling

Vi sender opkrævning ud 4 gange årligt via mail. Via mailen logger du ind med MIT-ID og betaler med kort eller mobilepay. Det er ikke muligt at tilmelde betalingen via BS (BetalingsService).

• 1. rate 1. oktober
  • 2. rate 1. december
  • 3. rate 1. februar
  • 4. rate 1. april

Leje af instrument

Musikskolen råder over en del instrumenter, vi lejer ud. Tal altid med en lærer, inden du køber dit eget instrument.

Lejer du dit instrument på Holstebro Musikskole koster det 4 x 190 kr. om året. Vi opkræver lejen sammen med betalingen for undervisningen.